Kansızlık carpintiya sebep oluyormuş , Bebek büyüdükçe de baskı yaptigindan dolayı nefeste güçlük yaşatıyor . Benimde carpintilarim var ama kansızlığim var. Bebeğimde büyüdü baskı yaptigini hissediyorum iç karnım darmis , o yüzden nefes alırken zorlanıyorum. Tavsiyem düzenli yürüyüş yap spor yap evde . Hatta yüzme nefes için çok iyi geliyor . Düzenliyor .