Meraba hanımlar nasıl hissediyorsunuz biz 35 haftalık olduk bile 😝ilk gebeliğim biraz doğum korkusu var bazen sezeryan olmak istiyorum ama yurt dışında yaşadığım için öyle bir seçeneğim yok maalesef 😕kötü bir şey olmadığı sürece normal ilerletiyorlar her şeyi, bebiş artık büyüyor içinde aynı anda hem sağdan hem soldan yittiriyor ağrılı bir hal almaya başladı 😫 hala bebeğim olacağına inanamıyorum resmen haftalar kaldı artık 😀😀