symabskrt 6.5 yıldır epilepsi hastasıyım yaklaşık 6 yıldır nöbet geçirmiyorum kontrollü şekilde ilacı kesiyoruz 6 ayda 1 özele gidiyorum. Lamictal kullanıyorum sabah 100, akşam 150 mg. 32 haftalık gebeyim çok şükür bir problem olmadı, Aralıkta tekrar gidicem yine ilaç düşeriz muhtemelen inşallah, Rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin bebeklerimizi 🤲 💖