Babytwo2 Ahah. Bence dikkat edilmediği için değil de, kilo aldırma çabası olmadığı için, kişi rahat takıldığı için bebiş daha iyi kilo alıyor olabilir yavrum 😂 Yakınlarda kontrole gitmedim valla en son haftasıyla uyumluydu ÇokŞükür. Açıkçası şuan nasıl , merak etmiyor değilim. 😂 Valla kafa yoran, beni strese sokan o kadar sıkıntı ile uğraştım ve uğraşmaya da devam ediyorum ki, ona sıra gelmedi canım . Kaç haftalık oldunuz kuzum şuan? Kilosu iyi çünkü 🥰