Gebebiri Ebruerdi59 biz de 37 haftalığız çok normal hem bebek büyüyor hem de rahim kendini doğuma hazırlamaya başlıyor doktoruma sordum karın içi acıması ve tek bir tarafa bebeğin toplanması yalancı sancı doğuma hazırlık dedi 35. Haftadan beri de oluyor bana da
Didemesut Kızlar bende geceleri uyuyamıyorum. Bebeğim iyice büyüdü mümkğn değil pozisyon bulamıyorum. Gündüzleride bulduğum yerde uyuyorum. Son haftalar bitsin istiyor insan .
Smyye_ozkynk Ebruerdi59 şu an 33+5 deyim bende aynı şeyleri yaşıyorum☺️ Cumartesi kontrolüm de doktoruma sordum doğum pozisyonun da olduğu için çok normal dedi