Bu gün kontrolüm vardı 19-20 hafta aralarında hamileyim. İlk başta kalp atışları çok iyidi kontrolleri sağlıyordu doktorumuz sonra yine kalbini dinletti şimdi yavaş atıyor dedi bu ileride sorun olabilir ya olmayabilir dedi detaylı ultrason istedi. Her türlü kontrol etmek için. Korktum açıkçası daha önce böyle bir şey yaşayanınız var mı?