YaseminBatrk Emineo98 ben oglum doğmadan önce ocakta kürtaj olmuştum 11 hafta diye gitmiştim 9 haftalıkken kalbi durmuş kürtaj oldum Biraz yıpratıcı süreçti hemen denemek istemedik. 4 ay falan korunduk ikinci denemede hamile kalmıştım temmmuz da. Şimdi oglym 20 aylık yine hamileyim 🤲🏻🥰❤️
Meryeminannesi20 Emineo98 13 Eylül’de düşüğüm oldu hiç ara vermeden deniyoruz olmadı bekliyoruz bakalaim nezaman gelcek buarada kızım var ikinciyi istiyoruz
arirangg Emineo98 Ben de kürtajdan sonra 1 kez adet görmeyi bekledim. İlk adetten sonra hamile kaldım. Şu an 6 Haftalık. Geçmiş olsun
Emineo98 arirangg bende ilk adetim oldu biteli 5 gün falan oldu denesekmi yoksa beklesekmi nasıl yapsak bilmiyorm korkuyorz yine bişey olur diye
arirangg Emineo98 Canım ben birkaç doktora sordum. 1 adet görmeyi beklemen yeter dediler. Ama insan korkuyor tabii
tsmmst Emineo98 ben de 18 martta kürtaj oldum ve aynı şekilde doktorum 2 ay sonra denemeye başlayın dedi. Tam iki ay sonra 16 mayısta yumurtlama günümde hamile kaldım, şuan kızımı bekliyorum Allah’ın izniyle 🥰🤲🏼 darısı başınıza 🤲🏼
Emineo98 tsmmst 2 ayın dolmasını beklemeliyim yoksa ilk adetim oldu bitti yumrtlama günümde denesem bi zararı olurmu bilmiyorm çok istiyorz🥹
YaseminBatrk 123esr_ yok hayir hiç bir şekilde hissetmedim. Daha büyük olsa hissedilir demisti doktorum.