Merhabalar bugün sabahtan beri sanırım ülkede ki grip salgınına yakalandım hiç böyle hissetmemiştim kaslarım çok ağrıyor etim kemiğimden ayrılıyor derler ya tam olarak öyleyim. Kusarken karnım çok kasılıyor bebeğe bir zararı olur mu? tıp öğretim üyesi takipli olduğum için direk ulaşamıyorum doktora instagramdan yazdım. Nane limon ve Parol içiyorum önereceğiniz yada şu çok tehlikeli diyebileceğiniz bir şey var mı? Kusarken ve hapşırırken çok kasılıyorum bundan korkuyorum