Sevgikorkmaz Kızlar merhabalar 25 haftalık hamıleyım 32 haftada rapor yazdıracağım ama hıc bır bıldıgın yok ne yapmalıyım muhasebeyemı hemen bıldırmelıyım ve ödemeler nasıl oluyor ne zaman yatıyorum vs bılgısı olan acilll bilgi verebılır mı ?
Dnz35 Sevgikorkmaz ben 32 de doktoruma söledim çalısamaz verdi calıstıgım yere yolladım calısamaz raporunu . 4 ay doğum iznin başlıo maaşını düzenli alıyorsun 4aydan sonra calıştıgın yer izin ceriormu ayrı onu bilmiorum ama yoksada rapor alırsın uzatırsın 6 ayda ücretsiz iznin oluor istersen enson kullanırsın
Birglbiray Benim bildiğim doktorunla konuuşuyorsun doktorun sana rapor veriyor onu muhasabeye bildiriyorsun doğum parası da iki ayrı şekilde yatırılıyor