Beri3012 Nurnisaa bende yaşıyorum doktorum ilaç verdi ama ben faydasını görmüyorum hala devam ediyor ilaç kullandı 2 hafta oldu
Cananne234 Nurnisaa Bende de uyuşma var, ilk çocuğumda da olmuştu Dr gittiğim de boyun fıtığı olduğunu öğrendim, ondan dolayı oluyor, Şimdi ikinciye hamileyim, yine oluyor
Melehat45 Nurnisaa ben 31 haftadayim tek buldugum cozum Kızılay megnezyumlu maden suyu tanımıyla ise yaramasada iyi geliyor en azından bana tavsiye ederim günde 1 tane yeteri olur
Amine95 Benim de uyuşuyor ellerim. Geceleri uyanıyorum acıdan. Doktor gecen hafta magnezyum verdi ama henüz etkisini göremedim