aysethem12 Saadetn kasık değil de çatı ağrım oluyor.Onu da gece ayaklarımı hareket ettirince ve sürekli uzanmazsam rahat ediyorum hareket çok faydalı oluyor geçiyor ağrı.
Daffyy Saadetn yarın 33 oluyorum iki haftadır nst yen giriyorum kasılmaların başlamış hissediyor musun dedi evet dedim magnezyumu içmeye özen göster dedi ödemim çok fazla ona da soğuk kompres önerdi
aysethem12 Saadetn hmm evet ben hafif ağrıda bile dayanamıyorum Allah kolaylık versin inşallah tez zamanda geçer doktorunuza sordunuz mu neden oluyormuş