Kızlar bu zamana kadar doktorumla hiç doğum konusunu açmadık o hiç bahsetmedi bende bişey demedim belki zamanını bekliyordur diye ama normal doğum düşünüyorum sizce ben söylesem mi bir sonraki muayenemizde doğum konusu hakkında şöyle böyle istiyoruz diye 34 haftalık olmuş olucam