Makarnaasigi 12+4 olduk bugün doktorumuz bir tahminde bulundu ama kesin değil dedi.Bacağını açmadı bir türlü minnoş😅Bir elinide tam üstüne koyunca pek anlayamadı🤪16 haftalık iken bakayım dedi 🥰Var mı sizin tahminleriniz?🥰
Kbetul Makarnaasigi ayy aynı benim oğluşum da böyleydi 19. Haftamda detaylı ultrasona gidene kadar asla göstermedi detaylı ultrasonda da zar zor gördük sonrasında açtı bacağını zaten ☺️☺️
Makarnaasigi Kevko yaasemin busraninprofili Sağlıklı olsun da miniğim cinsiyet önemsiz bizim için🥰Doktorum erkek tahmininde bulundu☺️Bir türlü açmadı bacağını ya birde elini ustune koymustu ama bir an hareket ettiginde doktorum tahminimce erkek dedi bir şişkinlik gördüğünü söyledi☺️Hayırlısı bakalım canlar❤️
Makarnaasigi Kbetul Doktorumda erkek tahmininde bulundu bir şişkinlik olduğunu söyledi hayırlısı bakalım kuzum❤️Rabbim isteyen herkese hayırlı sağlıklı güzel evlatlar nasip etsin inşallah 🤲🏻❤️
Makarnaasigi busraninprofili Amin canim benim teşekkür ederim ❤️İnan ki gönlümde bir cinsiyet yok ama hep kız çocuğu kiyafetlerini sectim☺️
Makarnaasigi Aaaysee Rabbim hayırlı Sağlıklı evlat olarak nasip etsin inşallah 🤲🏻❤️Bende hep kız kıyafetleri kaydettim bakalım ne olcak😂
Makarnaasigi cansualisa Hayırlısı olsun be güzelim😂❤️Bende hep kız kıyafetleri kaydettim bakalım ne olcak🥲
karansmomm Makarnaasigi Sağlıcakla gelsin 👼 Bizde 12+4 haftalığız yarın kontrolümüz var sabırsızlanıyorum..
Makarnaasigi Armess_loya Amin aminn🤲🏻❤️Bende hep kız kıyafetleri kaydettiğim için doktor kız diyecek sandım bi anda erkege benzettim ama kesinlikle emin değilim gostermiyor dedi🤪Hayırlı saglıklı evlat olsun da cinsiyeti önemsiz 🥰