Livealittle geç döllenme olmuş canım Bende kızımda 6+6 yken gittim kese görüldü sadexw haftaya gel dedi devlet hastanesiydi açıklamada yapmadı kızımda böyle bişeyle karşılaşmadığım için korktum 1 hafta sonra özele gittim bebeği kalp atışını gördüm geç döllenme olmuş betayı değiştirdi 6+4 haftalıksın dedii yani 5+4 ken gitmiş oldum