Yahu şu temizlik yemek yapma olayını, ben yapabiliyorum zor değil diyenler sizin hamileliğiniz rahat geçiyor olabilir. Her hamilelik farklıdır. Evet hasta değiliz. Evet hamilelik en güzel en en tatlı zamanlar, ama günlük rutin yaşamını etkileyecek derecede belirtiler yaşıyor olabilir, herkes rahat geçirmiyor ki bu süreci, lütfen burada kendi açınızdan değil de bir de karşı taraf açısından düşünerek yaklaşın. Eşlerimiz çalışıyorda olsa her daim eve geldiklerinde bize destek olmak zorundalar. Tek başımıza hamile kalmadık değil mi?