mevamert canım eş olmak birlikteliğin hayatın her anında anlayış gerektirir. Hamilelik dönemi kendi başına o kadar ayrı bir süreç ki, ilgi ve desteği en üst seviyede görmek istiyorsun. Çünkü buna ihtiyacımız var. Burada kendi eşim şöyle destek veriyor böyle iyi olan yorumları doğru bulmuyorum. Sen de o yorumları görüp neden benim evliliğim böyle neden eşim böyle diye kendine yüklenip stres yapma lütfen.. Eşinle konuş, sana ihtiyacım var de, bebeğimiz doğana kadar anlayış istiyorum de, belki de konuştun bilmiyorum ama, bazı erkek kendi düşünür bazısı düşünmez akıl edemez, karakteri farklıdır. Sen ne kadar eşine ihtiyacının olduğunu destek olması gerektiğini hatırlat, umarım güzel bir gebeliğin geçer ve bebişinize sağlıkla kavuşursunuz. Unutma sen değerlisin bebeğin daha değerli ❤️