Elifkursun44 16 haftalık hamıleyım 3 hamıleligim aşırı derecede halsızlık uykum geliyor kafamı hiç kaldıramıyorum böle olanlar var mı benim ıkı hamılelıgımde böle olmadım
Elif927 Elifkursun44 Ben :)) benimde ilk uyumaktan kalkamıyorum . Gecede ağrım oluyor rahat uyuyamıyorum .
Elisanne Elifkursun44 Aynı ben 3. Gebeliğim şuan 12. Haftasındayız ve diğer 2 gebelikte hiç uyku halsizlik gibi şikayetlerim yoktu ama bu gebeliğimde sürekli halsiz uykulu ama uyuyamayan ben. Sığınamıyorum daralıp bunalıyorum şimdiden 😕
1asel-duru Elifkursun44 ikinci gebelik daha yeni 5 haftalık ama bende maalesef hiç hareket etmek istemiyorum aşırı halsizlik yorgunluk ve uyku hali oluyor enerjim bir anda düşüyor
Elifkursun44 Elif927 bende hastaneye gıttım sımdı hıc bu şey yok dedi iyi dedi Allah yardımcımız olsun