Canim ben de ilk doğumumdu, oğlum 4 kg normal doğum olmuştu maşallah.. kendi sancım gelmişti, sadece 8 cm den sonra ıkınma hissim tam yok diye suni sancı takmışlardı doğum mAsasında, orda birazcık şeyoldu, ben de çok bilinçli deildim açıkçası nefes kontrolü, ıkınma vs biraz acemilik vardı, bu kadar da sosyal medya yaygın deildi ki az daha bilinçli davranmış olayım( 15 yıl önce)… herneyse doğurdum sonuçta.(şimdi de aksine erkenden gelecek minik bir kız bekliyorum, süründürdü bizi cadı💗, canı saolsun, . )büyük bebek de güzel oluyo ama heee.. Allah nazarlardan saklasın.. sağlıkla kolaylıkla doğsun inşallah..