aframoms13 Merhabalar ilk trimester de 2.2 olan tsh değerim şuan 4.81′e yükselmiş. Bu haftada tsh yüksekliği yaşayan varmı bebeği etkiler mi bu durum?
snm-ekr1 aframoms13 ben en başından beri ilaç kullanıyorum öyle olduğu halde 27.haftada 5.80 çıktı sonra ilacın dozunu artırdı 2.77 ye düşmüş 30 haftada
Halime90 aframoms13 ilaç kullanırsınız düşüyor. İlk gebelikde de kullandım 9 ay. Vakıt kaybetmeden doktora gidin .
Rumuz123456 aframoms13 ilaç kullanmazsanız bebeğin zihinsel gelişimini etkileyebilirmiş, verdikleri ilaçta değil aslında takviye. Ama ilaç kullanınca düzene giriyomuş hemen bakalım ben de yeni başladım düzene girer inşallah
aframoms13 snm-ekr1 benim bu zamana kadar hep normaldi neden yükseliyor bu durduk yere. Besinlerden falan mı kaynaklanıyor
Rumuz123456 Rabia04_09 benim doktorum 3 üzeri olursa dahiliye git demişti , 4.48 çıktı , en düşük mgdan başlattı, burda yorumlarda gördüklerim de 2.5 üzeri ilaca başlamışlar
snm-ekr1 aframoms13 yok hiç belli olmaz gebelikten dolayı her zaman yükselme ihtimali var çok yüksek değil ilaçla bir ayda düzelir inşallah dahiliyeye gitmeniz gerekiyor
Rabia04_09 Rumuz123456 Benim de 2.5 doktorum dahiliyeye görün gerek duyarsa ilaçla başlar demişti bende merak ettim kaçtan sonra başlanılıyor diye
Rumuz123456 Rabia04_09 benimki de 3 üstü demişti. 4.48le ilaca başladı işte ama en düşük miligramdan. Kullanıyorum bakalım ilacı düşer inşallah
eylulicten aframoms13 tsh önemli benimde cikmisti ilac kullandim ama suan bebegimin 2. Topuk kanindan tsh cikmis :( o yuzden cok gecmeden ilaca baslayin