Dmrbs18 Arkadaşlar sırtımsa sag tarafı kemiğin olduğu yer kalp sıkısır gibi oluyor çok kötü biraz hafif ovatlamak zorunda kalıyorum cunki bildiğin ağrı değil sıkısma aynı bölge neden olur acaba yaşayan varmı
-Nazlican35- Dmrbs18 benimde öyle yel aldım diye düşündüm ama birden giriyor ağrı biri ovalamazsa geçmiyor ağlıyorum ağrıdan
Dlkzz Dmrbs18 20 haftalığım aynısını yaşıyorum. Eşime ovdurtuyorum asla dik bir şekilde koltukta oturamıyorum. Yel girmiş gibi aciyor agri yapıyor ama yel girdiğini sanmıyorum. Cok rahatsız bir durum ya
Dmrbs18 -Nazlican35- aynı durumdayim aglıcak derceeye geliyorum ovalamadan geçmiyor sonra rahatlıyorum bianda geliyor kalp sıkısır gibi valla nefesi de etkiliyor
Kevko Ya ilk 3 ayda yaşadım sonra geçti şimdi 27 de tekrar başladı ama ben evden çalışıyorum oturarak hareketsizlik ondan oluyor
Dmrbs18 Kevko valla benimde bu hafatada başladı 22+3 gunlugum 3 gündür var çok kötü aglıcak dereceye geliyorum
Lunaaa92 Dmrbs18 aynı benimde öyle bi kaç haftadır sanki kemiğim çatlamış gibi ağrıyor sızlıyor sürekli birine ovduruyorum, bu haftalarda başlıyor ben doktora sordum çatlamış olabilir mi diye bebek büyüyor, baskı yapıyor normal dedi dayanıcaz mecbur 🥰
Dmrbs18 Lunaaa92 çok fena ama yani ben boyle bişi görmedim ovalanmadan geçmiyor bende bugün sordum bebek buyudugunden dedi magnezyum falan verdi ne zaman geçer bu bilmiyorum kamigim catlıcak yani 😅
Lunaaa92 Dmrbs18 size yine iyi bi vitamin vermişler en azından beni sürekli normal diyip gönderiyorlar 🙈
Dmrbs18 Dlkzz o yel değil ya ilk bende öyle sandım fena bisi bu çok kötü yanı doktor bana magnezyum falan verdi bazı vitamin takviyesi verdi bugün hiç olmadı belki iyi gelmiştir inşallah olmaz bidahan fena bisi cunki rabbim hepimizin yardımcısı olsun
Dlkzz Dmrbs18 evet sağ sırt kürek kemiğinin orda benim agri. Mahvediyor. Magnezyum eksikliği de olabilir. Bende doktoruma söyleyeceğim. Amin canım inşallah olmaz.