Gmzcngi şekerin belirtileri arasında su fazlalığı var zaten siz de yazmışsınız ben sadece tatlı yiyorum diye neden böyle yapıyorsunuz ki ? Kabızlık bende çekiyorum duphalac şurup içiyorum çok düzenli tuvalete çıkıyorum herşeyide yiyorum tatlı şekerli gıdalar tüketmemeye özen gösteriyorum Bebeğiniz kilolu değil merak etmeyin . Dikkat etmelisinz