Bir çok tanıdığım şehir hastanesinde doğum yaptın sadece odların özel oda tek kişilik olmasından memnun olduklarını söyledi doktor olarak pek iyi diyemiyorum dediler ki yakın bir arkadaşım etlik şehir hastanesinde yenidoğan hemşiresi ve hiç bir şekilde önermediğini söyledi tabiki tercih sizlerin ☺️