Kızlar merhaba 40+4 olduk ve doğum hala olmadı bebeğin suyu iyi baş aşağı gelmiş ama sancı da yok onun için doktorlar 41e kadar bekleyelim dediler. Her gün nstye gel dediler bu arada DEVLET HASTANESİNE GİDİYORUZ. Kilolu olduğum için de doğuma kabul etmeyen hastane sağlık bakanlığı aradım onlar da boyle Durum olunca 41 olunca 112yi arayın dediler onlar sizi götürüp gerekeni yapacaktır dedi. Boyle durumla karşılaşan var mı??