Glsmll Yumurtayı hiçbi şekilde ne haşlama ne de yağda yiyemiyorum herkes aşırı tepki gösteriyor bebek büyümez diye bi de onu kendime dert ediyorum😭
Edafmo Glsmll ya ben 25+3teyim anca anca zorlayarak haşlama yiyebiliyorum haftada 1 o da. Doktoruma sordum, tiksiniyorsan yemek zorunda değilsin. Protein ağırlıklı beslen eksikliğini almamak için demişti o yüzden çok kasma. Çünkü zorlayarak yiyip istifra ettikten sonra ya da hem hamileliğin boyunca tiksinip doğumdan sonra bile yiyememektense üstüne gitmen en iyisi gibi
Nezaktkrkaya Glsmll bende yumurtayı sade olarak yiyemiyorum ama menemenin içinde falan yiyorum yumurtanın vitaminini o şekilde de aldığımı düşünüyorum inşallah alıyorumdur 🤷🏻♀️ yoksa ötekisi çok zor önceden her gün yesem bıkmazdım 🥺
melegimhosgeldin1 Glsmll bende yiyemiyorum ama arada bir cabim cekiyo anlatamam iki tane başlamayı gömerim 😂🙈
yagizegemom Glsmll bende yiyemiyordum haşladıktan sonra 4 e bölüyorum üzerine biraz pul biber ve karabiber ekiyorum hem kokusunu alıyor hemde tiksinmeden yiyebiliyorum
-Nazlican35- Ben yumurtanın olduğu bir şeyi yemiyorum bile kokusu çok kötü geliyor. Çocukluk dan kalma tiksinti ama yiyemiyorum
arzu3525 Haşlamayı bende yiyemiyorum. Diyetisyenim proteini arttır kahvaltı da peynirini arttır dedi. Yiyemiyorsan kendini zorlamana gerek yok dedi.
Havva1907 Ben bu haftalara kadar gayet güzel yiyordum ama son 1 haftadır Allah in gucune gitmesin midem kalkıyor yiyemiyorum .
Aaaysee Glsmll büyümez diye bir şey yok ama önemli bir besin tüketseniz çok güzel olur farklı şekiller de deneyebilirsiniz,mesela yumurtayı haşladıktan sonra tavada tereyağı kızdırın yumurtayı ikiye bölüp sarısı alta gelecek şekilde koyun tereyağının üzerine üstüne de tuz ve pulbiber koyun hem kokusu olmuyor hem tadı çok güzel oluyor…kırılmış da tavada önce biber küçük küçük kavurup sonra bi domates koyun ezildikten sonra yumurtasını koyun pişince de üzerine kaşar rendeleyin erisin oda çok güzel oluyor bu şekilde tüketebilirsiniz bence
Nazli18 Gebe okulunda hocamız birçok besinin alternatifi var ama yumurtanın yerine geçebilecek bir besin yok demişti. Çok önemli. Bende zorla yiyorum vitamin olsun diye. Menemen içinde yada patates üstüne kırıp pişirerek de tüketebilirsiniz bence ama en sağlıklısı sanırım haşlama
Flyderndkk Glsmll bende gebelikten önce yumurta yemekten nefret ederdim. Hala sade, haşlanmış yiyemiyorum. Peynirli, patatesli, soğanlı vs yaparak yiyorum. Yada menemen yapıyorum. Başka türlü içim almıyor çünkü
incinur0102 Glsmll offf tam olarak ben 😩 yumurtasız kahvaltı yapamayan ben şuan görmeye bile tahammülüm yok
sayre Glsmll canım ben yumurta yiyemesem de peyniri bol tüketiyorum Bir de terbiyeli çorbalarda falan yiyebiliyorum. Ama.bebegimin kilosu çok şükür iyi
piiremsesinannesiii Glsmll bende çok tiksindim yemelisin dedi doktorum ağlayarak yedim bi ara şuam o larar tiksinmem yok ama yine de midem bulanarak yiyorum
Prensesim- Glsmll bende yiyemiyorum ama bebeğe faydası olur diye yiyorum, ben bazen az maydanoz bazen az dere otu çok az lor peynir koyup çırpıyorum omlet yapıp yiyorum öyle kokmuyor birde o tarz deneye bilirsin cnm 🌸
Zeynepbebek23 Glsmll 31+6 olduk hala yiyemiyorum.Kokusu çok kötü ediyo beni napiyim🥲Yiyip geri çıkarmaktansa yememek daha iyi😁Yumurta yememekle büyümicekmi bebiş?🥹
Eylmaz Glsmll bende yiyemiyorum ve üstüne kusuyorum yediğimde doktorum ağır geliyor olabilir demişti yoğurt süt peynir bunlara biraz daha ağırlık veriyorum hamileliği boyunca kusan insanlar var bence kimsenin dediğine kulak asma
MerveeMerve Glsmll ben de haslama asla yiyemiyorum asiri tiksiniyorum bir suredir yagda yemeye basladim onu da once ispanakli denedim sonra patatesli sonra mantarli donusumlu olarak bu sekilde yiyorum bi de mutlaka tereyagli yapiyorum sanki o aliyo gibi kokusunu, bu sekilde denemediysen deneyebilirsin