Merhaba, 35+4 günlük olduk bugün 5-6 gündür regl sancısı gb sancılar vardı ama geçiyodu. 4 gün önce doktora gitti bebeğimin boyu kilosu suyu her şeyi çok şükür yerindeydi. Doktorum da sancılar olur, normal. Suyun gelirse ya da kanaman olursa gel demişti. Çok şükür öyle bi şey yok ama dün çok büyük bir sancı girdi belime gün boyu çektim. Bugün de sağlık ocağında kan ve idrar verdim henüz sonuç çıkmadı. Bugün belim değil sağ böbreğim çok ağrıyor, idrara çıkarken özellikle sağ böbreğim beni öldürüyor. Bu böbrek ağrısını yaşayan oldu mu? Ne yapacağımı bilmiyorum. Çok kötüyüm