Kızlar düzenli aralıklarla gece 12 den sabah 6 ya kadar 20 dakkada bir sancım geldi sabah 6 bucuktan beri de 10 dkkada 1 e düştü bugun doktora gittim nst ye girdim düzenli sancı çıktı sizce ne zaman sıklaşır doktor 5 dakkada 1 e düşünce tekrar gel dedi fikirlerinizi bekliyorum 39 haftalık hamileyim🌼