almilakusunannesi Kızlar 36+3’teyim. Kızım 2 gündür ara ara rahmime içeriden vuruyor sanki beni çıkarın buradan der gibi. Yaklaştı mı sizce doğum🤔
SebnemRasit almilakusunannesi bende bekleyim ya son iki gündür öyle hissediyorum acaba yakınmı doğum yoksa normal mi bu haftalardan sonra 35-1 deyiz.
neseligunler almilakusunannesi bende 35+1 deyim bazen bende de oluyor,hemen oturuyorum ayakta durunca çıkacakmış hissi oluyor çünkü, tamamen normal bebek ağırlaştığı için baskı yapıyor endişelenmeyin 😍