Gul201085 kızımda 6 ay hergün,günlük kırmızı şekilde yoğun kanamam oldu progestan hapı günde 3 kez ve iğnesi vuruldum düşük önleyici hamd olsun 42 haftamda kızım doğdu,Bu gebeliğimde 12 yıl sonra🙈Ara ara geliyor sarımsı gibi pembemsi gibi Bir kerede iki damla kan geldi 5 haftamda doktorum baktı bişey yok normal dedi 2 doktorada gittim normal dedi adet kalıntısı dedi ikiside yinede önlem amaçlı dupnostan içiyorum YANİ NORMAL ama doktorun kontrol etmesi gerek