hlya4 anladım can bendede tansiyon sorunu var 23 haftadan beri tansiyonla uğraşıyorum günde 3 defa tansiyon ilacı kullanıyorum çok şükür 38 haftaya kadar geldik ihmal etmeye gelmez eğer enseden başlayan baş ağrın bulanık görme elde ayakta şişme olursa hastaneye git tansiyonun yan etkileri bunlar hamilelikte tansiyon tehlikeli oluyor eğer cuma günü gittiğinde yine yüksekse büyük ihtimalle tansiyon ilacına başlar rabbim evlatlarımızı sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲