Portakalcicegi Kızlarrrr günümüzü aldıkkk 7 Aralık Çarşamba günü kızlarım geliyor ☺️ Dualarınızı bekliyorum 🤲🤲 Umarım pozitif doğum hikayemi paylaşmakta nasip olur 🙏
Prenses34_annesi Portakalcicegi yaaa cimcimeler geliyor Allah’ım bu kız çocuklarının tatlılığı bir başka oluyor ya hayırlısıyla kavuşmak nasip olur inşallah 🥰
egeninincisii Portakalcicegi Ayy benim doğumumun da 7 Aralıkta olma ihtimali var , Çarşamba netleşecek 🤭❤️🔥
Bebekdelisi Portakalcicegi ay cnaım bneım cok sevındım şükürler olsun Rabbıme sorunsuz gününde evıne al gel saglıkla bızede dua et🤲🏻💐♥️🥰
Ozcankbra Portakalcicegi hayırlı olsun sağ sağlim kucağına al inşallah darısı bize inşallah bizde 34leri 35leri görürüz🤲😍
Portakalcicegi Prenses34_annesi Amiiin canım İnsallah hepimize nasip olsun, cok sabırsızım o tatlılar içinn ☺️💕
Portakalcicegi Bebekdelisi ederim canım ederim Mutlaka 🙏🌸 İnşallah hayırlısı ile evimize geliriz hemencikk. Bebisler aşağı inmiş birde Nst de sancı cıktı daha ileri verecekti günü ama dayanamazlar o zamana, hiç risk almayalım zaten yeterli kiloları dedi
Portakalcicegi Ozcankbra Ay İnşallahh yaaa bizimde tam 36 da alacak daha fazlası sizlere nasip olsun 🥰
tugbacns Portakalcicegi ay maşallah ne güzel sağlıkla kavuşun 🌸 bize de nasip olur inşallah ikizleri zamanında kiloları yerinde kucağımıza almak ☺️ hayırlı, kolay doğumlar dilerim 💕
Portakalcicegi tugbacns daha ileri haftalar sizlere nasip olsun İnsallah cooook teşekkür ediyorum ☺️☺️🙏🥰
Nur_089 Sag salim gelsinler kuzucuklar canım allahım saglıkla evinize getirmeyi nasip etsin 🙏🏻🙏🏻inşallah
Havva1907 Portakalcicegi Maşallah, rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin. Darısı bizlerin başına 🤲❤️