Fatime07 tecrübe degılde benım bır erken dogum var canım onda büyük geldı ayaklar dizde kaldı vs am ond gelısım geriliği vardı ondan tabı sonra 2600 zamanında dogum oldu oda ılk 50 gün toplana kadar büyük oldu napcam bılmıyoum büyükmü gıyse sonucta kış bebegı