Haticeaasln Kızlar 38+2 de çatı muayenesi oldm akıntım hafif kahverengiydi dogumun yaklastiginin belirtisi mi bilenler yardımcı olur mu
Kmelikem1 Haticeaasln benim de çatı muayenesinden sonra değişik bulaşık bir akıntı gelmisti Nisan deniyormus 3-4 gün sonra da doğum oldu zaten