Yenianne098 Merhaba 22+5 haftalık hamileyim bebeğimin herşeyi haftasına uygun fakat sadece göbeğinin büyük olduğunu bir buçuk hafta önde olduğunu söyledi doktor diyet yapmamı istedi sizde böyle birşey ile karşılaştınız mı ?????
Mucizebebek2 Yenianne098 ben karşılaşmadım ama göbek çevresi büyük olunca normal doğumun zor olduğunu duymuştum
gvnmte Yenianne098 inanın daha cok erken. O kadar değişiyoki ölçüler. Hele 2 haftaya kadar olan farkları hiç takmayın bence. Bi göbek önde oluyo. Bi gidiyorum kafa önde. Sürekli sabit ilerlemiyo gelişimi.
Cagmer Yenianne098 bana 34. Haftamda demişti karbonhidratı kes dedi ama kesmedim doymuyorum çünkü kdjshsgsgsg 37. Hafta kontrolümde herhangi bir şey demedi. Ama senin haftan erken yanlış yönlendirmek istemem 😊
Myildiz Merhaba kizlar benimde tum olculeri onden gidiyor kafa bacak ve karin cevresii kafama taktim cok onemlimi sizce birkac hafta onde