kubra3398 hiç korkma canım,benim eşimde asker,ilk hamileligimde bende ilk aydan gebe kaldım dogumumda evet yanımdaydı ama bir ay ara ile aylık görevlere gitti.4 yıldir evliyiz ama toplasan 2 yıl anca zaman gecirmisizdie ,şuan da doğuda eş goturulemez garnizonda ve bende ikinciye hamileyim,bebeğimizi eğer bir aksilik olmazsa doğumda gorucek ve bidaha ne zamana kısmet olursa,evet çok zor zamanlar ama hepsi geçiyor insan bir yerden sonra alışıyor.