tugcedoganay1 8 haftalık anneler nasılsınız bulantılarınız kusmalarınız çok oluyormu benim özellikle gün içerisinde çok fazla oluyor😔
Betul11 tugcedoganay1 Aynıyız günümüz bile sabah çok erken prilam içip yatıyorum o biraz iyi geliyor içmediğim gün çok kötü oluyorum sağlıkla gelsinler inşallah
cereny33 tugcedoganay1 geçiyor tatlım biraz sabır her dönemde farklı sıkıntılar oluyor bu haftalarda bulantı olması normal sıkma canını geçecek inşallah 😊
gamzesonmez ayy maşallah diyelim ben çok rahat bi hamilelik geçiriyorumm🥰 ara sıra halsizliğim ve böyle midem bulanır gibi oluyor ama ne kusmadır ne başka bişeydir olmuyor hiç şükürler olsun tek sıkıntım göğüslerimin çooook fazla şişmesi🤦🏻♀️
HButun gamzesonmez tam olarak bebimde öyle oluyor yani bazı sabahlar bulantı desem bulantı değil. Tarifi bile zor midemin halini 😀
Yatadyes001 6+2 deyim mide bulantım 1 dakika bile geçmiyor kafayı yicem 😭 elimden gelse hiç uyanmayacağım. Gripte olmuştum bünyem kaldırmıyor gibi 🤕🥺🥺
-esraaa- Bizde 8+4’teyiz. Midem bulanmadı şimdiye kadar ama baş ağrım oluyor annem midenin bulunmasından iyidir diyor sadece avakadodan çok kötü midem bulandı yeşil renk görsem bile aklıma o gelip böyle bi öööğğğhytt diyorum o kadar 😀
Kbetul Ay sizleri görünce çok duygulandım, 34. Haftamdayım sayılı günlerimiz kaldı artık neredeyse. Hiç bulantım olmamıştı şükür hepiniz sağ salim büyütüp kucağınıza alın inşallah