Sena- Herkese merhaba 38+2 yim sabah suyum geldi şuan hastanedeyim yatışım verildi suni sancı alıcam brazdan lütfen görenler duanızı eksik etmeyin 🤲
Sbhdr Sena- Rabbim en kısa sürede kurtarsın. Sağ salim kucagınıza alın. Güzel bir doğum olur inşallah. İlk doğumumda benim de suyum geldi suni ile 2 saatte kucagımdaydı. Darısı başıma 38.haftadan bekliyorum hafif sancılar var ama düzenli değil
Aaaysee Sena- Allahm yardımcınız olsun en kolay şekilde atlatırsınız insaAllah…görür müsünüz bilmiyrum ama içinizden mutlaka şu ayeti tekrarlayın doğumu kolaylaştırır Allahın izniyle Ayet=Sümmessebile yesserah
Aselsmoms Sena- inşaAllah hayırlısıyla sağlıkla al kucağına yavrunu canım 🤲 rabbim kolaylık versin acını sancini hafifletsin inşaAllah 🥺🤲🌸
eknsnsr98 Sena- rabbbim sağlıkla bebeğini kucağına almayı nasip etsin kolay bir doğum nasip etsin inş 🤲🏻
Barbekusos Hayırlı doğumlar, Rabbım ağız tadıyla doğum yapıp güle oynaya hastaneden çıkmayı nasip etsin inşallah, güzel haberlerinizi bekliyoruz :)
Essraanil Sena- Allah yardımcınız olsun sağlıkla en kolay şekilde kucağınıza alın inşallah.bana da dua edermisiniz sağlıkla kucağıma almam için doğumda kabul olurmuş tüm dualar ismim Esra😍
Minarda Sena- suyunuz sabah gelmis aksama kadar beklemenizin bi nedeni varmiydi yanlış anlamayın lütfen merakımdan soruyorum su geldiğinde hemen hastaneye gidilmeli diye biliyorum
Sena- Minarda yok suyum geldiğinde evde duşumu alıp direk hastaneye geldim ama sancım yoktu 2 cm tek açılma olmuştu kontrol altına aldılar çok şükür doğdu oğlum
Minarda Sena- teşekkür ederim yorumunuz için.. Allah bağışlasın inşallah gözünüz aydın. Darısı biz bekleyen gebelere inşallah 🙏🙏🥰🥰🥰
Sena- Allah hepinizden razı olsun çok şükür doğumum gerçekleşti biraz küçük oğlum ama önemli olan sağlığı herkese dua ettim sancı çekerken Rabbim herkesi bir avazda kurtarsın 🥰