Ehkn Mutlaka en başta dol su kahve tüket. Yoksa yoğun bi baş ağrısı çekersin. Ağrım var diye sakın yatma bol bol yürü yürüdükçe zaten daha da açıldığını rahatladığını fark edeceksin ilk kalkış elbet biraz zor oluyor ama hep karşıya bak aşağı bakma belki baş dönmesi yapabilir. Birse kuru kayısı yada kayısı suyu iç doğum sonrası özellikle ertesi gün gaz sancısı efsane bastırıyor söylemesi ayıp ben korkuma çıkaramadım ama felaket kıvrandım doğuma giderken bile karnım o kadar şiş değildi siz düşünün karnımın nasıl şiştiğini. Benim doğumum acil olduğu için hazırlıksız gitmiştim ama sizin belli mutlaka hazırlıklı gidin