ayseninbeybisi07 Kızlar betam 3558 çıktı bugün çarşamba günü doktor randevum ortalama 7 bin civar olması lazım bebeği ve kalp atışını duyabilirmiyim ?
Findukli_Lokum ayseninbeybisi07 5 haftalıkken ultrasonda gördük bebişimizi, 7. Haftada kalp atışlarını duyduk şükür 🥰
ceydaacc ayseninbeybisi07 5+6 da keseyi gördük 7+0 da kalp sesini duyduk keseyi görürsünüz son adet başlangıç tarihiniz nedir
ayseninbeybisi07 ayseninbeybisi07 Findukli_Lokum kalp atışını duyduğunuzda betanız kaçtı acaba biliyormusunuz
Allahkahretmesin1 ayseninbeybisi07 kesin görürsünüz veya göremezsiniz diyemem eğer doktorunuz o tarihte çağırmadıysa birkaç gün daha bekleyip giderseniz daha net görürsünüz bence ben 6+5 de duymuştum
Findukli_Lokum ayseninbeybisi07 canım bilmiyorum, bir kez kan verdim şimdiye kadar o da gebeliğin en başında netleştirmek içindi
ceydaacc ayseninbeybisi07 yok hayır kese için sadece Bta istedi doktorum 3000 gördük kesem göründü 10 gün sonra gel dedi 7+0 da gittim bugün duyduk hemen istersen 4-5 gün sonra bi doktora git duyarsın inşallah
ayseninbeybisi07 Allahkahretmesin1 yani o gün çağırdı sanırım kese için de işte kalp atışı da olmuşumdur diye merak ettim betam 7 bin civarı olucak
ayseninbeybisi07 Eylulperisi Hmm beni çarşamba çağırdı bakalım ama bende o zamana anca diyarım diye düşünüyorum bakalım