Cumartesi gününden beri ağrım var. Geçmiyor, 36+3 üm cumartesi günü doktor yatış verdi ama kabul etmedim. Yarına randevu aldım. Tekrar yatış verirlerse kabul etmeli miyim. Sancılarım çoğaldı geceleri uyuyamıyorum. Çok erken doğurmak istemiyorum. Korkuyorum.