Selam kızlar bugün kontrolüm vardı 37+2deyim, şimdiye kadar doktorum hep herşey iyi dedi işte boyu kilosu fln. Doktorum hasta olduğu için başka bi doktor baktı ve boyunun haftasına göre küçük olduğunu söyledi. Ultrasonds herşey normaldi yani suyu kafasının altta oluşu vs kalbinide dinledik ondada çok şükür bi problem yok ama boyunun haftasına göre küçük olduğunu söylemesi biraz morelimi bozdu. Normalmi sizce yani doğumdan sonra bi sorun olurmu? Ya ilk hamileliğim o yüzden çok morelim bozuldu 😔