Kubrabsyg45 Sol kalça tarafım çok fena ağrıyor. Yürürken çok baskı yapmıyor ama otururken kalkarken çok batma ağrı oluyor. Yaşayan var mı normal mi
sersss Kubrabsyg45 benim de sağ kalçam öyle ağrıyor magnezyum eksikliğinden olabilir bana ilacı bıraktırdı doktorum ishal yaptığı için 39+4 teyim soda falan içiyorum
Bcblog Kubrabsyg45 bende de oluyor sol kalçam sanki çıkıyormuş gibi yerinden sancı giriyor eğilip kalkarken oturduğum yerden kalkarken doktoramı gitsem diye düşünüyorum 🤔
Kubrabsyg45 sersss bu zamana kadar hiç magnezyum kullanmadım ağrım devam ederse doktoruma danışacağmm
Kubrabsyg45 sersss ben söyledim 20 haftada.. dedi ki ya önce başlayacaktik yada sonlara doğru dedi ve vermedi
sersss Kubrabsyg45 eee kendi verseymiş önce siz nerden bileceksiniz 🤦🏻♀️ günde iki soda için magnezyum içeriği yüksek olan kızılay var kırmızı renkli olan ben ondan tüketiyorum