Haticesekerci Bu sabah silik gördüm testte kan testi verdim 40.5 çıktı kızlar 1 hafta sonra tekrar bi kan vermemi söyledi hemşire. Çok heyecanlıyım 🥹
iremsenturk_16 Haticesekerci hayırlı olsun canım bende bir ay önce 46 ile öğrenmiştim bebeğimi şimdi 8 haftalığız sağlıkla gelsin inşallah 😌🙏🏻
Haticesekerci Heyv çok teşekkür ederiim 🤲 inşallah devamı da güzel gelir. Sen artış takibi yaptın mı canım ?
Heyv Haticesekerci amin inşAllah. Hayır canım doktoruma testi gönderdim sağlık ocağında kan vermemi istedi verince 30 çıktı 10 gün sonra gel keseyi görelim dedi
Haticesekerci iremsenturk_16 aayy ne güzel kuzum sağlıkla gelsin inşallah 🤲💕 inşallah bizimde güzel devam eder
Haticesekerci Lavinyaa8 inşallah inşallah canım çarşamba veya cuma tekrar vermeyi düşünüyorum. Ama önce bi doktorumla konuşayım yarın
iremsenturk_16 Haticesekerci inşallah canım benim Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻😌🫶🏻
Lavinyaa8 Haticesekerci doktor da aynısını der muhtemelen şu aşamada kan verip takip etmekten baska bir sey yapılamıyor maalesef 🙂
Haticesekerci hazan95 evet bende öyle duymuştum iki gün arayla gidiliyormuş aslında. Bende öyle yapayım kuzum
Allahkahretmesin1 Haticesekerci aşko 1 hafta değil de 2 günde bir kan vererek artışa bakman daha sağlıklı bence
Haticesekerci Allahkahretmesin1 evet kuzum öyle daha emin olucak gibi. Bende iki gün diye duymuştum aslında. Ben çarşamba günü bi gideyim yine en iyisi
Allahkahretmesin1 Haticesekerci ben reglime 2 gün kala kan vermiştim 234 çıkmıştı 2 gün sonra da hastaneye gittim zaten orda kese gözükmeyince tekrar kan vermek zorunda kaldım 750 civarı çıkmıştı son testten 4 gün sonrasına tekrar çağırdı doktorum o zaman görmüştüm keseyi 😊
Haticesekerci Lavinyaa8 bencede öyle der canım çünkü şuan kese falan gözükmez diye düşünüyorum. Daha cuma günü test yaptım negatif görmüştüm
Haticesekerci Allahkahretmesin1 evet ilk öğrendiğimiz zaman pek gözükmüyormuş riya da yeni olduğu için belkide. Ki benimde yenidir çünkü cuma günü daha negatiftim 🥹