Zeyseee kabul et canım sancıyı.. 2 cm açıklık varmış zaten, arkası gelir hiç dert etme.. benim de eşi yaşlanmış demişti, sancım gelmeyince kabul etmiştim suniyi.. o da dier sancı gibi 6-7 cm açıklıktan sonra yani doğum yaklaşınca şiddetli ağrı hissi veriyor,kendi sancından az daha şiddetli ama dediğim gibi sonlara yaklaşmış oluyosun zaten. Bunları sana yazıyorum ama cuma günü ben de suni sancı alcam ödüm patlıyo.. başkasını teskin etmekte üstüme yoktur, kendime gelince🥶🥵