Rmysa0308 bende sezeryan oldum 10gun oluyor bir antibiyotik verdi iki tane ağrı kesici verdi dönüşümlü 6saatte bir içmek için bı tane fero olan kan ilacı sanırım ondan verdi birde kesi bölgesine sürmek için bir haftalık krem verdi.ama doktor ve hastahaneden hastahaneye değişiyor.bir önceki sezeryanimda başka bı doktor dubve hiç bişey vermemişti benim için kabus gibiydi