Kuzum benim oğluşumunda sağ böbrekte büyüme varmış. Detaylıdan sonra kendi doktorumda baktı ilerleme yokmuş. Erkek bebeklerde görülüyor dedi. Yenidoğan sünneti yaptırır bebekte rahata kavuşur dedi. Sünnetle ne alakası var bilmiyorum ama daaha öncede burda yazanlar vardı sünnet bunun çözümüymüş sanırım 🌸 korkulacak bişey yokmuş inşallah olmaz. Zaten yenidoğan sünneti düşünüyordum . Şimdi şart oldu 👍