Kızlar yaşayan varmı? Az önce bir anda sancı girdi karnıma veye kramp adlandıramıyorum, karnımın sağ tarafından belime vurdu bir anda yere düştüm ağrıdan dik duramadım eşimi aradım o gelene kadar 10 dakika geçti o sırada ağrım hafifledi şu an çok hafif bir ağrı kaldı ama o şiddetli olan yok çok şükür. Böyle bir şey yaşayanınız varmı? yalancı sancı olabilirmi 20 haftalık. Yarın bi muayene olmayı düşünüyorum çok korktum😞