Agumentin aksef B grubu olduğuniçin gebelikte kullanılabilir. Hatta enfeksiyon varsa şart. Enfeksiyon bebeğe de zarar verir gelişimini olumsuz etkiler. Öksürük hapşırık va varsa ıkınma refleksi olur o da sıkıntı o yüzden çözüm antibiotikle olacaksa bu ilaçları tavsiye ediyorum kendim de hala kullanıyorum