Kızlar yaklaşık 2 hafta önce rahim ağzı kısalması çıktı 35 hafta bitmek üzere şuanda doktor yatıcaksın dedi bende yatıyorum sadece tuvalet ve yemek için kalkıyorum arada bi evde ayaklayıp hemen oturuyorum kısalma hemen ilerler mi 20 mm çıkmıştı en son korkuyorum dahada kısalır mı yakın sürelerde yada birden çok düşük rakama iner mi hiç iş yapmıyorum ilaç kullanıyorum