Ben de oraya gidiyorum sabah erken saatte 7.30 da gelin diyolar erkenden gidersen bakıyorlar.doktorun bu şekilde söylediğini randevu bulamadığımız dile getirin bakıyolar.Bana da o şekilde dedi ben de 37+1 im randevusuz olunca çok bekliyoruz Çarşamba günü randevum var diye gitmedim bugün gününüzü aldığınızda yazar mısınız ben de Çarşamba gün alıcam büyük ihtimal