Dilek_ackbas Arkadaşlar 1 kızım var 4 yaşında onun karyolası var sadece şimdi oğlumuz doğacak insallah ocakta ona park yatak mı büyüyen beşik mi alsam karar veremiyorum mantıklı olanı yapmak istiyorum hem maddi açıdan hemde çok eşya eşya olmaması adına
Eliffkyhn Ben park yatak aldım çok kullanışlı olduğunu söylediler katlanınca incecik bi besik oluyo özellikleri de çok iyi anne yanı olabiliyor tavsiye ederim 👍🏻